Helpdesk

De helpdesk is alleen per e-mail bereikbaar: helpdesk@sshnet.nl

Kun je zelf niet mailen, vraag dan een buur of kennis om een e-mail te sturen.

Je krijgt een automatisch antwoord met een vragenlijst. Dit is de informatie die de helpdesk nodig heeft om je melding in behandeling te nemen. Vul die volledig in en stuur het bericht terug (‘reply’). Vanaf dat moment is jouw melding geactiveerd.
 

Je mag ervan uitgaan dat de helpdesk binnen 24 uur reageert op je melding. Als er behoefte is aan nadere informatie kan de helpdesk proberen je te bellen. Zorg er dus voor dat je bereikbaar bent op de tijden die je hebt aangegeven.

Wanneer is een probleem opgelost? Dat hangt af van de aard van het probleem. De helpdesk zal voorrang geven aan problemen waar een groot aantal bewoners last van heeft, zoals bijvoorbeeld als SSHnet is uitgevallen in een deel van een complex.

De helpdesk is er alleen voor problemen met SSHnet.
Heb je problemen met je eigen apparatuur, vraag dan hulp bij een deskundige buur of collega. Ook kun je (op eigen kosten) een derde partij inschakelen, zie service.

Is je complex niet aangesloten op SSHnet? Zie dan bij overzicht Internet voorzieningen.